Hogyan kerültek a Koestlin termékei a keresztény nőegylet eseményeire?
A Koestlin-gyár nagy figyelmet fordított termékeinek reklámozására és a fogyasztói igényekre, a termékek iránti vágy megteremtésére. A gyár részt vett az összes jelentősebb hazai és külföldi ipari kiállításon. Koestlin neves művészeket, grafikusokat (Kaeszné Lukáts Katót, Végh Gusztávot) bízott meg a gyár dobozainak és csomagolóanyagainak megtervezésével. Koestlin a termékbemutatók közül leginkább azokat az eseményeket részesítette előnyben, amelyeken háziasszonyok, keresztény nőegyleti tagok vettek részt. A megismert termékek majdani fogyasztóit és hírvivőit látta bennük. Reklám céllal emellett Koestlin is rendszeresen ajánlott fel különböző újságok rejtvényfejtőinek bonbonokat, édességeket.
How did Koestlin products end up at the events of the Christian women’s association?
The Koestlin factory paid great attention to advertising its products and to consumer needs, creating a desire for the products. The factory has participated in all major industrial exhibitions at home and abroad. Ludwig Koestlin commissioned renowned artists and graphic designers to design the factory’s boxes and packaging. Koestlin preferred product launches to events attended by housewives and Christian women’s associations. He saw them as the future consumers and messengers of the products he was introducing.